Αναλυτές Καυσαερίων

Rss
Όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με την ασφάλεια, απαιτείται απόδειξη για την ιχνηλασιμότητα της βαθμονόμησης ενός προϊόντος σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά & εθνικά πρότυπα καθώς και για την συμμόρφωση με τις προϋποθέσεις των πρωτόκολλων πιστοποίησης ποιότητας ISΟ 9000.
 
Περισσότερα
Προκειμένου να διασφαλίσει την σωστή λειτουργία των αισθητηρίων ο αναλυτής καυσαερίων δεν απενεργοποιείται γιατί:
  • Το CO (μονοξείδιο του άνθρακα) είναι πάνω από 20ppm.
  • To O2 (οξυγόνο) είναι κάτω από 18%
  • οι θερμοκρασίες καυσαερίων είναι πάνω από 40°C
 
Περισσότερα
Το Οξυγόνο αναφοράς είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται για να εξασφαλίσει ότι οι μετρήσεις εκπομπών καυσαερίων παρουσιάζονται σε τυποποιημένη μορφή.
 
Περισσότερα
Έχει δημοσιευθεί στις 09/11/2011  στο ΦΕΚ ΄Β 2654/09.11.11  η υπουργική απόφαση 189533 για τις σταθερές εστίες καύσης. 
Περισσότερα
Η σχεδίαση του θάλαμου καύσης (λέβητα) δεν επιτρέπει την τέλεια καύση. Ετσι πρακτικά η σωστή ολική καύση επιτυγχάνεται έχοντας περισσότερο αέρα (οξυγόνο) από αυτόν που θεωρητικά χρειάζεται. Ο έλεγχος λοιπόν της "περίσσειας" του άερα είναι το κλειδί για την μεγιστοποίηση του βαθμού απόδοσης.
Με την σωστή περίσσεια αέρα έχουμε τον μεγιστο βαθμό απόδοσης για κάποιο συγκεκριμένο σύστημα καυστήρα - λέβητα που λειτουργεί με κάποιο συγκεκριμένο καύσιμο.
   

 
Περισσότερα
Συνδέουμε τον αναλυτή καυσαερίων K455GR στο ρεύμα.
Πιέζουμε το πλήκτρο  δυο διαδοχικές στιγμιαίες φορές και στην οθόνη του αναλυτή εμφανίζεται η ένδειξη «φόρτιση μπαταρίας».
Στην συνέχεια πιέζουμε το πλήκτρο    εωσότου ακούσουμε ένα ηχητικό σήμα και στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης να εμφανιστεί +.


 
Περισσότερα
Σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία πρέπει να μετράμε οξείδια του αζώτου ανηγμένα σε οξυγόνο αναφοράς, μονοξείδιο του άνθρακα, οξυγόνο και δείκτη αιθάλης.

 
Περισσότερα

οι παράμετροι για τον προγραμματισμό του «ελεύθερου καυσίμου» στους αναλυτές καυσαερίων Kane είναι:

Περισσότερα
Ο πιθανότερος λόγος είναι ότι ο αναλυτής μου μέτρησε πολύ υψηλό CO (>1.000ppm) στην τελευταία μέτρηση. Επιπλέον είναι μια ένδειξη ότι  είτε ο αναλυτής καυσαερίων χρειάζεται καλιμπράρισμα είτε το αισθητήριο του CO τελειώνει.
 
Περισσότερα